Bliv teknisk supportmedarbejder hos Norlys i Tranbjerg - try & hire med start 2. december

dato

Er du god til at skabe dialog og hjælpe andre med tekniske udfordringer? Har du en naturlig evne til at finde løsninger og skabe værdi? Så er dette jobbet for dig! For Norlys søger vi tekniske supportmedarbejdere til vores team i Tranbjerg. Stillingen er en Try & Hire med opstart den 2. december, og vi leder efter en engageret person, der kan sikre, at kunderne får den bedst mulige oplevelse.

dine primære arbejdsopgaver
• Besvare opkald fra kunder
• Vejlede og hjælpe med tekniske spørgsmål såsom opsætning af internet, Wi-Fi og TV-relaterede produkter
• Løse fejl og udfordringer hurtigt og effektivt

dig som person
Vi leder efter dig, der:
• Har en naturlig evne til at kommunikere klart og forståeligt
• Brænder for at finde løsninger og hjælpe andre
• Har interesse for teknologi og lyst til at lære nyt
• Arbejder struktureret og bevarer overblikket i travle situationer

norlys tilbyder
• En spændende mulighed for at blive en del af et team, hvor din indsats gør en forskel
• Grundig oplæring i opgaverne og de anvendte systemer
• Try & Hire-forløb med mulighed for fastansættelse

praktisk information
• Stillingen er på 37 timer i ugen
• Arbejdstid: Mandag – fredag inden for tidsrummet kl. 08:00 - 21:00, samt lørdag, søndag og helligdage inden for tidsrummet kl. 08:00-17:00. Weekendvagter hver fjerde weekend.
• Arbejdsstedet: Tranbjerg J
• Ansættelsesstart: 2. december

Er overstående lige dig, så send din ansøgning og dit CV ved at trykke på ”ansøg nu”.

Vi ser frem til at høre fra dig!

om norlys
Norlys er Danmarks største integrerede energi- og telekoncern med ca. 800.000 andelshavere, 1,7 millioner kunderelationer, 3.000 medarbejdere og over 100 år på bagen. Som andelsejet selskab ligger det dybt i deres DNA at tage ansvar for mere end dem selv. Derfor leverer de ikke bare fremtidssikrede løsninger til danske hjem og virksomheder. De arbejder målrettet for grøn og digital omstilling af hele vores samfund. Og brænder for at skabe fremskridt for både mennesker, lokalmiljø og klima. De håber, at du vil være med. For de tror på, at fremtiden er så god, som vi gør den til. Sammen.

om randstad
Randstad er verdens største HR-udbyder og ‘partner for talent’. Vi giver lige muligheder til alle uanset baggrund og hjælper kandidater med at forblive relevante på et hastigt skiftende arbejdsmarked. Vi tror på et inkluderende arbejdsmarked, hvor alle kan være sig selv og føle sig velkomne.
Vores markedsindsigt og store kendskab til arbejdsmarkedet hjælper virksomheder med at opbygge en kvalificeret, mangfoldig og fleksibel arbejdsstyrke, og vi støtter mennesker og virksomheder i at nå deres fulde potentiale. Det er det, vi er her for, og det er det, der motiverer os hver dag.

Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group. Vi formidler dagligt arbejde til over 600.000 mennesker verden over og er førende inden for rekruttering, karriererådgivning og fleksibel arbejdskraft i Danmark, med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg og Kolding.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

RANDSTAD A/S, Kokholm, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6153676

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet