Norlys Holding A/S: Manager til Business Support – Tag næste skridt i din karriere sammen med os

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for økonomistyring og controlling, men ønsker du samtidig at udvide dine kompetencer inden ledelse og kundehåndtering? Leder du efter dit næste job, hvor du kan prøve kræfter med ledelse af et team, og hvor du kommer helt tæt på Norlys Digitals kommercielle forretning? Så har vi stillingen til dig.

Din kommende arbejdsplads

Vores Business Support Team er en essentiel del af Norlys Digitals kommercielle forretning og vores hovedopgave er, at understøtte salgsorganisationen med bl.a. økonomisk support. Vi er et knudepunkt i forretningen, da vi både har tæt og daglig kontakt med vores kunder samt interne kollegaer i bl.a. Salg og Finans.

Som Business Support-funktion har vi et stort ansvar i at opbygge og vedligeholde gode relationer til vores kunder, bl.a. ved at være garant for professionel økonomistyring, så vores kunder føler sig trygge i samarbejdet med Norlys. Eksempler på kerneopgaver i teamet er:

  • Fakturering af vores storkunder i forskellige henseender.
  • Økonomisparring med antenneforeninger, boligforeninger, bygherrer m.fl.
  • Udarbejdelse af data til rapportering og indsigter til interne og eksterne samarbejdspartnere.

Som en del af salgsorganisationen har vi tydelige og ambitiøse målsætninger, som vi kun kommer i mål med via et stærkt samarbejde på tværs af afdelingen, hvor alle tager ansvar for, at vi lykkes med opgaverne. Fællesskab er en kerneværdi for Norlys og en vigtig del af den måde vi arbejder på – og det håber vi, at du har lyst til at være en del af.

Om jobbet

Stillingen som Manager til Business Support er en nyoprettet stilling, som du sammen med os skal hjælpe med at forme. Rollen vil være som "spillende træner", hvor du har det formelle ledelsesansvar for teamet, men samtidig også har egne opgaver med bl.a. kundekontakt og økonomistyring. Du får altså muligheden for at udvikle dine ledelseskompetencer, samtidig med at du har "fingeren på pulsen" ift. de faglige opgaver i teamet. Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Ledelse af 4-6 medarbejdere (afhængig af din profil).
  • Være en del af ledergruppen for området.
  • Økonomistyring- og sparring med vores kunder.
  • Udfærdigelse af præsentationsmaterialer til samarbejdspartnere/kunder.
  • Deltagelse på salgs- og kundemøder.

Om dig

Vi leder efter dig, som har kompetencerne og fagligheden inden for økonomistyring og controlling helt på plads. Du har en finansiel uddannelse og har fx arbejdet som controller, regnskabsmedarbejder el. en række år, og føler dig nu klar til at tage næste skridt i din karriere som personaleleder. Det kan også være, du allerede har ledelseserfaring, og gerne vil udvikle dine kompetencer yderligere i en stilling, hvor du også få styrket din forretningsforståelse og generelle indsigt i salgsområdet. Har du desuden erfaring fra en lignende branche er det en fordel, men ikke et krav.

Personligt er du som udgangspunkt positiv og imødekommende – både overfor dine kollegaer i teamet og i kontakten med vores kunder. Du er kvalitetsbevidst og systematisk, fordi du ved, hvor vigtige disse egenskaber er inden for vores område. Du trives godt i samspillet med andre mennesker, og har en naturlig lyst til og motivation for at træde frem og tage ansvar – både for dine egne opgaver, men særligt for at sikre, at medarbejderne i teamet trives og lykkes med deres opgaver.

Har vi vakt din nysgerrighed?

… så tøv ikke med at søge stillingen via linket "Ansøg dette job". Har du spørgsmål eller bare lyst til at høre mere, så ræk ud til Director for B2B/Foreningssalg Niklas Carstens på tlf. 2946 2088. Vi indkalder til samtaler løbende og lukker stillingen, når vi finder den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at modtaget din ansøgning.

Norlys

Norlys er Danmarks største integrerede energi- og telekoncern med ca. 800.000 andelshavere, 1,7 millioner kunderelationer, 3.000 medarbejdere og over 100 år på bagen. Som andelsejet selskab ligger det dybt i vores DNA at tage ansvar for mere end os selv. Derfor leverer vi ikke bare fremtidssikrede løsninger til danske hjem og virksomheder. Vi arbejder målrettet for grøn og digital omstilling af hele vores samfund. Og brænder for at skabe fremskridt for både mennesker, lokalmiljø og klima.

Vi håber, at du vil være med. For vi tror på, at fremtiden er så god, som vi gør den til. Sammen.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=20773401)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Norlys Holding A/S, Slet Parkvej, 8310 Tranbjerg J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=20773401&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5900062

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet