Bliv PA hos Norlys og få en dynamisk hverdag med ansvar for nøgleopgaver

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du i et dynamisk miljø, hvor du spiller en hovedrolle i at få tingene til at gå op i en højere enhed? Så er du måske netop den PA, vi leder efter. Træd ind i en hverdag, hvor dine evner og din indsats gør en markant forskel. Som PA bliver du et højt værdsat serviceorgan, der binder trådene sammen og skaber harmoni i hverdagen for Norlys’ Brand- og Marketingdirektør samt hans ledelsesteam.

Randstad søger på vegne af Norlys en PA til et vikariat på 6 måneder med mulighed for forlængelse. Du får arbejdsplads på Norlys’ kontor i Tranbjerg J.

om jobbet
Som PA er du højre hånd i hverdagen for primært Brand- og Marketingdirektøren, hvor du tager ansvar for en bred vifte af administrative og koordinerende opgaver. Du spiller en central rolle i at sikre, at tingene kører gnidningsløst, samtidig med at du skaber struktur og overblik i en travl hverdag.

Dine opgaver inkluderer bl.a.:
•    Planlægning af møder og afdelingsarrangementer samt koordinering af mødeindkaldelser
•    Assistance med PowerPoint-præsentationer
•    Udarbejdelse af materiale til bestyrelsesmøder og ledersamlinger (inkl. koordinering og indsamling af indhold hertil)
•    Udarbejdelse af agendaer til og referater fra ledergruppemøder samt opfølgning på opgaver
•    Koordinering af brand- og marketingtavlemøder, inkl. klargøring af slides og whiteboards
•    Kalenderstyring, rejse- og hotelbooking samt e-mail-administration for Group CMO
•    Korrekturlæsning og ad hoc-opgaver

om dig
Du er udadvendt, har et godt humør og trives med at have en bred snitflade i løbet af din dag. Du har ben i næsen og et godt overblik – selv i pressede og måske ukendte situationer. Du sætter en stor ære i at lette hverdagen for andre og være verdens bedste PA! Da hverdagen er foranderlig, og opgaverne er forskelligartede, er det vigtigt, at du er fleksibel og kan omstille dig og omprioritere dine opgaver.

Din uddannelse eller baggrund er ikke afgørende – det er erfaring fra en lignende stilling til gengæld. Du har styr på den danske grammatik og en skarp pen, ligesom du også kommunikerer klart og tydeligt mundtligt. Desuden bevæger du dig hjemmevant i Office-pakken.

om norlys
Norlys er Danmarks største integrerede energi- og telekoncern. Virksomheden er ejet af flere end 800.000 andelshavere og leverer energi, ladestandere, internet, tv og mobiltjenester til danskerne.

Norlys ejer landets største fibernet og via vores ejerskab af Telia Danmark halvdelen af landets største mobilnet. Derudover ejer Norlys aktiemajoriteten i Norlys Energy Trading og den grønne og cirkulære industripark Greenlab samt halvdelen af Eurowind Energy, der er en førende udvikler af solcelle- og vindmølleparker.
Norlys’ 4.600 medarbejdere i Silkeborg, Aarhus, Aalborg, Esbjerg og København kæmper for et bæredygtigt og digitalt Danmark.

er du blevet nysgerrig?
Hvis det, du har læst, lyder spændende for dig, kan du ansøge via denne side. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konsulent Emma Skovgaard på +45 48 80 27 01 eller Solvejg Urup på +45 92 92 16 39.
Randstad varetager rekrutteringsprocessen på vegne af Norlys. Alle henvendelser behandles fortroligt, og der kaldes løbende ind til samtale.

om randstad 
Randstad er verdens største HR-udbyder og ‘partner for talent’. Vi giver lige muligheder til alle uanset baggrund og hjælper kandidater med at forblive relevante på et hastigt skiftende arbejdsmarked. Vi tror på et inkluderende arbejdsmarked, hvor alle kan være sig selv og føle sig velkomne.

Vores markedsindsigt og store kendskab til arbejdsmarkedet hjælper virksomheder med at opbygge en kvalificeret, mangfoldig og fleksibel arbejdsstyrke, og vi støtter mennesker og virksomheder i at nå deres fulde potentiale. Det er det, vi er her for, og det er det, der motiverer os hver dag.

Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group. Vi formidler dagligt arbejde til over 600.000 mennesker verden over og er førende inden for rekruttering, karriererådgivning og fleksibel arbejdskraft i Danmark, med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg og Kolding.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

RANDSTAD A/S, Bredskifte Allé, 8210 Aarhus V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6117962

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet