BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være den første, som kunderne møder, når de henvender sig, og trives du med at være en del af en stærk performancekultur med fokus på udvikling? Så er det muligvis dig, vi søger.
På vegne af Norlys leder vi lige nu efter stærke salgsprofiler til teamet i Tranbjerg, Aarhus. Som en del af teamet vil du ofte være den første stemme, kunden hører, når de kontakter Norlys. Det er her, du er med til at opbygge tillid og skabe den stærke relation, der gør, at kunden glæder sig til at tage sine produkter i brug.
Når du går hjem efter endt arbejdsdag, har du tilbragt størstedelen af din tid på at:
• Besvare henvendelser fra både eksisterende og nye kunder
• Deltage aktivt i tavlemøder – her er der fokus på åbenhed og ærlighed
• Sælge de rigtige produkter til de kunder, du har talt med
• Sparre og vidensdele med dine lige så dedikerede kolleger
Din dagligdag vil være spændende og sjov, og der lægges stor vægt på at fejre både dine egne og dine kollegers succeser i hverdagen. I salgsafdelingen er det fællesskabet og venskabelig konkurrence, der er i fokus – måske er det endda dit billede, der kommer på Wall of Fame som månedens bedst sælgende kollega næste gang?
Hvem er du
Din baggrund er ikke så vigtig, det afgørende er, at du har et veludviklet salgs- og servicegen. Uanset din baggrund ser Norlys det som deres fornemmeste opgave at klæde dig på til snakken med kunderne. Og over tid bliver det et naturligt fagligt løft til dig, som er nysgerrig på at gå sælger-vejen. Men det, vi især prioriterer, er dit mindset og din personlighed. Har du viljen til at lære? Så er du allerede rigtigt godt på vej.
Arbejdstid og -sted
Opstart er 1. november. Du vil have fast lokation på kontoret i Tranbjerg. Arbejdstiden ligger i tidsrummet 8.00-17.00 mandag til fredag, og stillingen er 37 timer om ugen. Løn efter overenskomst.
Vi holder løbende samtaler og lukker opslaget når de rigtige er fundet.
Norlys
Norlys er Danmarks største integrerede energi- og telekoncern med ca. 800.000 andelshavere, 1,7 millioner kunderelationer, 3.000 medarbejdere og over 100 år på bagen. Som andelsejet selskab ligger det dybt i deres DNA at tage ansvar for mere end dem selv. Derfor leverer de ikke bare fremtidssikrede løsninger til danske hjem og virksomheder. De arbejder målrettet for grøn og digital omstilling af hele vores samfund. Og brænder for at skabe fremskridt for både mennesker, lokalmiljø og klima. De håber, at du vil være med. For de tror på, at fremtiden er så god, som vi gør den til. Sammen.
Om Randstad
Randstad er verdens største HR-udbyder og ‘partner for talent’. Vi giver lige muligheder til alle uanset baggrund og hjælper kandidater med at forblive relevante på et hastigt skiftende arbejdsmarked. Vi tror på et inkluderende arbejdsmarked, hvor alle kan være sig selv og føle sig velkomne.
Vores markedsindsigt og store kendskab til arbejdsmarkedet hjælper virksomheder med at opbygge en kvalificeret, mangfoldig og fleksibel arbejdsstyrke, og vi støtter mennesker og virksomheder i at nå deres fulde potentiale. Det er det, vi er her for, og det er det, der motiverer os hver dag.
Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group. Vi formidler dagligt arbejde til over 600.000 mennesker verden over og er førende inden for rekruttering, karriererådgivning og fleksibel arbejdskraft i Danmark, med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg og Kolding.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
RANDSTAD A/S, Bredskifte Allé, 8210 Aarhus V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6125305